יום שישי, 2 בינואר 2015

בחוות "עדן" בעמק המעיינות כבר ביקרתם??????


כמה נקודות מאירות עיניים על חוות "עדן" המו"פ החקלאי.


חוות "עדן"

החווה פועלת שנים רבות במטרה להרחיב ולשכלל את הפעילות החקלאית בישובי עמק המעיינות בכך להבטיח פרנסה נאותה לתושבים ולדורות הבאים.

ו
חקלאות חינוכית


בתוך מטע התמרים ממש ליד ביתו של החוקר האנגלי מתקיימת פעילות חינוכית מדהימה. תלמידי עמק המעיינות מגיעים מידי שבוע אל החווה ומתנסים בחוויה חקלאית יחד עם צוות המדריכים של החווה. הוקמו "זולות", פינות ישיבה נעימות על מחצלות או גזעי עצי תמר המקבלות במאור פנים את התלמידים להסבר קצר על תכנית היום ומגוון הירקות. לאחר שיחת הפתיחה יוצאים התלמידים לעבוד במרץ בערוגות זורעים, שותלים, משקים ומזבלים. השנה היא שנת שמיטה ולכן השטחים החקלאים הוכנו ונזרעו מראש.

בחממות הילדים מתנסים בגידול חקלאי במצע מנותק והכרוב נראה ממש תאווה לעיניים. ממש מראה נהדר לראות ידיים קטנות מעבדות את האדמה ומניבים תנובה נאה.





חממה לדוגמה



בחממה לדוגמה ישנם מגוון גידולים חקלאים, צמחי תבלין, פרחים למאכל, עגבניות אדומות, ירוקות וצהובות,עגולות ומוארכות, חצילים סגולים עגולים עם פסים, פלפלים בשלל צבעים קטנים, מתוקים וגם חריפים מותאמים למנה אישית, אפונה ירוקה וגם קישוא. 







לבקר בחממה זו ממש חוויה המבקרים בה מוזמנים לקטוף וליהנות מסלט טרי טעים וצבעוני.

                                                         

       


האמת שממש לא כדאי להחמיץ , הגעתם אל עמק המעיינות אל  תוותרו פשוט תיכנסו.




חוות "עדן" יושבת על כביש 90, לכיוון דרום, ממש אחרי צומת עין הנציב ימינה לבאים מהצפון ושמאלה לבאים מהדרום, לפני צומת עין הנציב .




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה